My Photo
Name:
Location: Sydney, Australia

Ek woon deesdae in Sydney. Ek het my PhD by die Universiteit van Sydney klaargemaak en nou dwing ek mense om my as doktor aan te spreek. Soms hou ek myself as 'n mediese dokter voor en neem dan deel aan minder ernstige operasies soos byvoorbeeld kornea oorplantings en die uithaal van verstandtande.

Thursday, January 25, 2007

Iets het iewers verkeerd geloop

Dankie aan Adam vir hierdie verrassingkie oor myself. Dis omdat ek omgee vir mense en nie ander gebruik vir eie gewin nie.

Your results:
You are Supergirl
























Supergirl
88%
The Flash
75%
Superman
70%
Green Lantern
70%
Wonder Woman
63%
Robin
60%
Iron Man
55%
Hulk
40%
Spider-Man
35%
Catwoman
35%
Batman
30%
Lean, muscular and feminine.
Honest and a defender of the innocent.


Click here to take the Superhero Personality Test

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ek is blykbaar 75% Wonder Woman, 75% Hulk en 75% Green Lantern. Nou wat nou?

3:10 PM  
Blogger Lammervanger said...

Nou is jy 'n groen vrou wat sterk is en gloeilampe omruil.

3:23 PM  
Blogger Pienk Zuit said...

Ek (Flash) het vir seker die beste theme song. Maar dit brand as ek piepie.

4:23 PM  
Blogger Adam said...

Dis moer funny!

7:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

alles is waar, behalwe: ek is nie groen nie. Miskien steek daar tog waarheid in hierdie resultate.

7:53 PM  
Blogger Adam said...

Dit het nie dalk iets te doen met die push-up bra vraag nie...?

5:53 PM  
Blogger maeree said...

lol. adam, ek dink jy's reg.
lammervanger, die idee was om eerlik te antwoord, nie met jou fantasië nie.

8:38 PM  
Blogger Lammervanger said...

My bad guy was Apocolypso: You believe in survival of the fittest and you believe that you are the fittest.
Zuit, ten minste weet jy hoe om te pis. Ek sal staan en pie uit gewoonte uit en heeldag na my eie ape kyk.

8:02 AM  
Blogger Pienk Zuit said...

Are they built for speed or built for comfort? Did you motorboat them?

Kan nie maklik wees nie. Maar tog handig nou dat jy weer single is.

4:33 PM  
Blogger Lammervanger said...

Ek weet ek het gesê dat as ek Supergirl was ek heeldag na my eie ape sou gekyk het, maar die Boerevolk het defnitief 'n onderliggende behoefte wat nie bevredig word nie... Statcounter Google-soektogte vir die dag: Pakslae, lekker kaal boere meisies, video kaal Afrikaanse meisies, fotos van my kaal meisie. Wat het die mense gedoen voordat die internet hulle so maklik kon uithelp?? Getrou op 16 skat ek.

10:43 AM  
Blogger Pienk Zuit said...

Onder my nuutste is 'n soektog vir "Douw Steyn naak". Sies man, SIES!

3:48 PM  
Blogger Do Kwang said...

Lam, kan jy nog blogger gebruik? Ek kan glad nie meer op blogger inlog nie, want hy dring aan dat ek na Beta oorskakel voordat hy my toelaat.

6:24 PM  
Blogger Lammervanger said...

Kliek op die Blogger icon hier op my blog. Regs bo moet daar vir jou 'n login opsie wees om jou ou login te gebruik.

6:08 AM  

Post a Comment

<< Home