My Photo
Name:
Location: Sydney, Australia

Ek woon deesdae in Sydney. Ek het my PhD by die Universiteit van Sydney klaargemaak en nou dwing ek mense om my as doktor aan te spreek. Soms hou ek myself as 'n mediese dokter voor en neem dan deel aan minder ernstige operasies soos byvoorbeeld kornea oorplantings en die uithaal van verstandtande.

Wednesday, November 01, 2006

Die Tyding

Ek het gister die doodstyding twee keer ontvang.

Die eerste was 'n meisie wat saam met my op skool was. Ek het geen kontak meer met haar gehad nie, maar het presies geweet wie sy is. As iemand my sou gevra het of ek haar ken, sou ek gesê het dat ek haar baie goed ken en dat ons saam op skool was. Gister hoor ek sy is al 'n maand en 'n half gelede oorlede in 'n motorongeluk. Ek het dit nie eens geweet nie al sou ek gesê het dat ek haar baie goed ken... Nie seker wat die les is nie.

Die ander tyding was oor 'n persoon wat in die gebou gewerk het waar ek my MSc en Hons gedoen het. Hy was een van die onbeskofste mense wat ek nog ooit ontmoet het, behalwe op Vrydagmiddae as jy hom alleen raakgeloop het. Dan was hy vriendelik en kon ons oor rugby praat. Hy is die naweek oorlede aan 'n hartaanval (ek was nie verbaas nie aangesien hy altyd ewe ontsteld geraak het oor 'n versoek om nog papier in die fotostaatmasjien te sit as wat hy was oor 'n versoek om dronk mense in die laboratorium toe te laat). Almal gaan hom onthou as 'n onbeskofte mens, want niemand weet van die Vrydagmiddag-amnestie nie. Ek weet wat die les hierso is - werk aan jou legacy (is dit nalatenskap?). Hoe gaan mense jou onthou as jy vandag doodgaan? Vra maar net vir Hansie.

3 Comments:

Blogger dorothy said...

unsettling thought. it's like one of those 'if you knew you were going to die in a day/week/month/year' what would you do? and then, of course, why aren't you doing it.

2:53 PM  
Blogger Lammervanger said...

It's because there is always time left to do those things...isn't there...?

10:18 AM  
Blogger Lammervanger said...

Nee ek het dit nie geweet nie... Ek was in elkgeval bang gewees vir hom. Wat het gebeur? Bosluiskoors...?

6:57 AM  

Post a Comment

<< Home