My Photo
Name:
Location: Sydney, Australia

Ek woon deesdae in Sydney. Ek het my PhD by die Universiteit van Sydney klaargemaak en nou dwing ek mense om my as doktor aan te spreek. Soms hou ek myself as 'n mediese dokter voor en neem dan deel aan minder ernstige operasies soos byvoorbeeld kornea oorplantings en die uithaal van verstandtande.

Friday, July 28, 2006

O moenie huil nie, o moenie treur nie!

Ek is terug! Danksy Die Pienk Pak se rekenaarvaardigheid en sy afstandsgebaseerde hulppakette is my blog nou onontploft. Ek is seker daarvan dat 'n psigopatiese leser my blog aan die brand gesteek het nadat hy/sy besef het dat hy/sy nooit soos ek sal kan wees nie. Ek het vir Magnum PI op die saak, maar vir die wyle moet ek ongelukkig 'n vraag aan julle almal stel (hierdie is slegs die verloop van amptelike prosedures):

Waar was jy van eergister tot vandag en wat het jy gedoen?

2 Comments:

Blogger maeree said...

i could tell you, but then i'd have to kill you. bly jy's terug.

7:53 PM  
Blogger rondloper said...

Baie bly jy's terug! Ek lees lekker aan jou blog.

4:02 AM  

Post a Comment

<< Home