My Photo
Name:
Location: Sydney, Australia

Ek woon deesdae in Sydney. Ek het my PhD by die Universiteit van Sydney klaargemaak en nou dwing ek mense om my as doktor aan te spreek. Soms hou ek myself as 'n mediese dokter voor en neem dan deel aan minder ernstige operasies soos byvoorbeeld kornea oorplantings en die uithaal van verstandtande.

Friday, April 20, 2007

Treffersparade IV

Hier is my top drie grootmens-troue-musiek-koot-maar-ons-dans-nou-lekker treffers:

1) Radio Dancing - Engelbert Humperdink
2) Thorn in my Side - Eurythmics
3) Going back West - Boney M

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Help! Ek het gisteraand gedroom ek is by so 'n troue en toe ek uitstap uit die onthaalsaal (ek het 'n terrible pienk polkadot rok aangehad)sien ek hoe 'n moerse swart arend met 'n rooi kop (kon dit dalk...)'n ander voEl in die lug beetpak, oorrompel, aarde toe dwing en op die grasperk voor my begin verorber.

As ek in 'n inrigting beland na' hierdie week, moet jy ten minste belowe om nou en dan te kom kuier.

10:40 AM  
Blogger Lammervanger said...

Ek sal, maar eers moet jy belowe om jou drome aan die Bybelvereniging van die Wêreld te skenk sodat hulle die boek van Openbaring kan uitbrei...

12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

hie hie. dis snaaks

2:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Moenie vergeet van Bellamy Brothers se Let Your Love Flow nie.

2:50 PM  
Blogger Lammervanger said...

Hy het net-net nie die cut gemaak nie...

2:57 PM  

Post a Comment

<< Home