My Photo
Name:
Location: Sydney, Australia

Ek woon deesdae in Sydney. Ek het my PhD by die Universiteit van Sydney klaargemaak en nou dwing ek mense om my as doktor aan te spreek. Soms hou ek myself as 'n mediese dokter voor en neem dan deel aan minder ernstige operasies soos byvoorbeeld kornea oorplantings en die uithaal van verstandtande.

Thursday, March 30, 2006

Afskuwelike Ervaring in die Vreemde

Gistermiddag toe ek huis toe ry van die werk af, sien ek iets uit die hoek van my oog uit en die volgende oomblik is daai iets to op my voorruit. Die iets was toe 'n stuk keelflegm, keeloester, mondsnot wat deur die bliksem in die vragmotor langs my in my rigting gespoeg was!!! Laggend doen die sot toe dieselfde met die motor agter my...

Gelukkig het ek sy nommerplaat gekry en nou berei ek 'n verrassingkie voor vir hom...

Idees asseblief.

The Hostel was geïnspireer deurdat die vervaardiger op 'n website afgekom het was mensjagtogte in Suid-Oos Asië adverteer. Miskien moet ek die Sydney Spoeger daar op kry onder die vaandel dat dit 'n dating site is.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home